انجمن علمی مدیریت بازرگانی
کرسی تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری با تمرکز بر خشنودی
اياز سپهري راد
نوع درخواست:

گفت‌وگوی علمی و تخصصی (میزگرد)

سطح برگزاری:

دانشکده‌ای

تاریخ برگزاری:

دوشنبه, 18 اردیبهشت 1402

مکان برگزاری:

دانشکده علوم اجتماعی غرفه انجمن علمی مدیریت بازرگانی دانشگاه محقق اردبیلی

مدت زمان برنامه(دقیقه):

45

تعداد افراد شرکت کننده:

20

برگزاری کرسی تخصصی مدیریت ارتباط با مشتریان با تمرکز بر خشنودی مشتریان با حضور جناب آقای دکتر باشکوه دانشیار و عضو هیئت علمی گروه مدیریت بازرگانی