مدیریت و بیومکانیک ورزشی
مدیریت رسانه های ورزشی
حامد خيرالهي ميداني
نوع درخواست:

رویداد علمی (سمینار)

سطح برگزاری:

کشوری

تاریخ برگزاری:

پنجشنبه, 03 تیر 1400

مکان برگزاری:

SKY ROOM و ADOBE CONNECT

مجموعه‌های همکار:

انجمن علمی رفتار حرکتی دانشگاه الزهرا (س) تهران

مدت زمان برنامه(دقیقه):

90

تعداد افراد شرکت کننده:

350

انجمن علمی دانشجویی تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی با همکاری معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری و انجمن علمی دانشجویی رفتار حرکتی دانشگاه الزهرا با هدف ارتقای سطح علمی ورزشکاران و دانشجویان در حوزه ی مدیریت رسانه با سخنرانی آقای دکتر حمید قاسمی در روز پنج شنبه ۳ تیر 1400 از ساعت ۱۷ الی ۱۹کارگاهی با مدیریت رسانه ی ورزشی باحضور چشمگیری از ۳50 نفر از علاقمندان در ادوب کانکت و اسکای روم برگزار کرد. آقای دکتر قاسمی ضمن تقدیر و تشکر از شرکت کننده ها درمورد انواع عناصر و مولفه های ارتباط مبنی بر سواد ارتباطی صحبت کردن به انواع آن ها از جمله سواد سخن گفتن ،سواد بدنی ،سواد تجاری ،سواد هیجانی و.... اشاره کردن و درمورد هر کدام توضیح دادن و همچنین در مورد مدیریت رسانه ،محور های مفهوم سواد رسانه ،اهداف سواد رسانه ی و الگوی کیفیت ارتباط جمعی توضیح دادند.